Followers

Apa Yg Dah Settle?

Dengan nama Allah swt & Assalamu'alaikum wbt..


setakat ni, benda yg dh settle:
  1. proses lapor diri ke jpa dh hampir selesai. salinan transkrip & bukti permohonan jwtn dh anta.
  2. hal2 berkaitan konvo pun dh settle.. tinggal nk g pinjam jubah, raptai then kovo jer..
benda yg x settle lagi:
  1. utk lapor diri jpa: salinan ijazah. lps dh konvo, baru leh anta.
  2. nak daftar di pejabat buruh.
  3. nak cari kerja!!! 
p/s: tuah ayam nampak di kaki.. tuah manusia, xsiapa yg tahu.. rezeki ada dimana-mana kan.. kalo betul Allah dah tentukan itu adalah milik kita, kita akn dapat. alhamdulillah.. aku xsangka n xpernah terpikir akan dapat benda tu. tp dh rezeki.. tiba2 atuk cakap tanah yg bahagian dia punyer, dia nk bagi kt aku.. nak letak nama aku.. kdg2 aku pk jgk, nape aku?? sedangkan ramai lagi cucu2 dia yg lain.. hemm mungkin nilah dikatakan rezeki.. terima kasih ya Allah..

No comments:

Post a Comment