Followers

Him

Assalamu'alaikum wbt

Kenapa aku asyik mimpikan dia? Emm xde la kerap sangat.. tapi, dalam ramai-ramai kawan lelaki yang satu kelas dengan aku dulu, dia je yang aku asyik mimpi... 

Sejak 2 3 tahun lepas.. bukan mimpi setiap malam.. kadang-kadang jer.. 4 5 bulan sekali.. gitu jer.. tapi, kenapa org yang sama selama beberapa tahun ni? mmg mimpi mainan tidur.. kdg2 mimpi yang dia ada tu pun x logik.. tapi, kenapa dia? kenapa x shahdan ke, judin ke, suhaimi ke, hafiz ke, dusuki ke.. kenapa dia? 

Rasanya dah lama sangat kami x berhubung.. dah lebih 5 tahun.. tahun lepas kami kelas 5SS ada group whatsapp.. aku join, dia pun ada sekali.. tapi x pernah berhubung.. xpernah direct message.. just sekadar berbual ramai2.. tapi tu pun dia jarang-jarang muncul n komen.. dia lagi suka menyepi, jadi silent reader.. atau pun dia mmg ignore group whatssap tu.. malas layan.. maybe.. i don't know..

Ya Allah.. betul-betul mainan tidurkah? Atau ada maksud lain? hadoiii... pening pikir..

I know.. i'm nothing compare to him.. ilmu agama ataupun ilmu duniawi.. dia hebat.. aku ape ada.. aku sedar tu semua.. sebab tu aku x menaruh harapan & tak berharap apa-apa pun.. cuma sejak dua menjak ni la, tetiba kepala ni duk pikir awat aku duk mimpi dia.. 

mimpi je kot kan.. mimpi mimpi mimpi.. mainan tido saje..

Ok dah!! Enough!!


No comments:

Post a Comment