Followers

BSN

Baru kejap tadi aku dapat call dari BSN Subang. Dia cakap dh trima aku punyer resume. Alhamdulillah. Tak perlu la aku call untuk tanya sama ada diorang dah trima ke belum. Yang call tu orang laki. Dia cakap, aku kena anta kat main Bsn kat Jalan Ampang. Baru diorang akn letak aku kat bahagian admin. Kalo aku just anta kat cawangan, tu untuk mtk position dpn kaunter. Sedangkan diorang takleh letak bdk praktikal kat depan kaunter. Bdk praktikal kena ltk kat admin jer. So dia suruh aku anta resume tu kat main Bsn. Aku dh anta. Tapi tadi aku lupa plak nak cakap yang aku dh anta. Huhu biasa la bila tak sihat ni, otak jadi lembap sikit. alhamdulillah. Ada perkembangan yang positif dari pihak bank. ya Allah, Kau permudahkanlah urusan LI ku ini. Biarlah aku dapat sekurang2nya satu tempat yang aku mintak. Hanya kepadaMu aku sujud dan aku sembah, hanya kepadaMU tempat aku meminta pertolongan ya Allah. Amin. 

No comments:

Post a Comment