Followers

HOYE2...

wahh happy nyer... mlm ni nak balik pantai dalam... nape tetiber nk blk ni? sebabnyer esok besday anak buahku, amira diana batrisya... hehe sebenarnya aritu kak fida dh gtau, dia nak wat mkn2 sikit sempena besday csya... tapi aku lupa. bila adik aku epi msj tadi, tanya xbalik ker, baru la aku teringat. huhu so aku ckp la yg aku balik esok. then lepas tu kak fiada call, dia ckp jd nk sambut besday csya. pastu aku cakap ok, esok aku balik. nk blk arini, dh ptg sgt. nti sampai mlm. lps tu kak fida ckp, laa dh xde kls ker esok? kalo gtu, blk mlm ni la. nti akak suruh epi g ambik. wahh aku ape lagi, on jela. dah org nk dtg ambik. hehe kak fida ckp, lau blk mlm ni, leh tlg dia wat preparation. nk wat kek, karipap, mcm2 la. pastu dia ckp,esok lepas keje, kaklong pun nk dtg n tdo kat pantai dalam. wah suka2. kumpul ramai2 adik bradik, bahagianya rasa. kalo kumpul semua adik bradik, mmg riuh rendah. mcm2 hal ada. lg la riuh rendah kalo ada abg aku n adik aku waqar. mcm2 lawak diorg buat. xlarat nak gelak. ni la family aku. kalo wat pape majlis, semua berkumpul. sama2 tolong. sama2 tunjuk bakat masing2. hehe huhu bestnyer dpt bsama family. saat yg plh indah dlm hdp adalah bila dpt bsama family ku yg tercinta. tidak ternilai saat itu. huhu esok aku nk ajak epi g mid. nk cari hadiah. huhu ok la. abg ku ckp dia nk dtg ambk kul 8.30. nk kena bersiap la ni. hehe daaaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment