Followers

First Project!!

Dengan nama Allah swt.. Assalamu'alaikum wbt.. Selamat ptg.. hehe

Hari ni aku nak mulakan projek pertama aku.. tadaaaa...


aku nak belajar jahit baju.. baju kurung jer.. baju lain x pandai lagi.. dulu waktu form 3, aku dh pernah belajar cara nak wat baju kurung di sekolah.. dalam subjek ERT, Ekonomi Rumah Tangga.. tapi dulu cikgu sempat ajar wat baju jer.. kain xsempat belajar..  huhu so sekarang ni, dgn basic yg aku ada, aku nak try buat baju kurung utk ank buah aku.. xberani buat utk org dewasa.. kot2 x menjadi, rugi kain.. haha

ok, first, try buat baju dulu.. sbb aku dh ada basic tntg nya.. kalo success, try buat kain dia plak.. harap2 aku dpt buat kain.. sbb xde basic langsung camaner nak wat kain ni.. tp bila aku tanya pendapat tukang2 jahit, diorg ckp, antara baju dan kain, kain plg mudah.. so, aku hrp kata2 mereka tu benar.. 

Ok Nurul Asyikin.. fighting!!!

No comments:

Post a Comment