Followers

Ku Mohon..

Dengan nama Allah swt.. Assalamu'alaikum wbt..

Ya Allah tuhan yang Maha Mengetahui dan Maha Besar... Segala puji bagiMu ya Allah..
Aku mohon kpd Mu, Kau tunjukkanlah kpd kami jalan yang terbaik
utk kami selesaikan masalah ini ya Allah..
Sesungguhnya kami buntu.. xtahu jalan mana yg perlu kami ambil..
Tak tahu penyelesaian yg mcm mana yg plg terbaik bagi semua org..
Sesungguhnya hanya kpd Mu tmpt aku meminta pertolongan dan petunjuk..
Hanya kpd Mu tmpt aku berserah.. 

p/s: apalah hikmah di sebalik masalah besar yg menimpa kuarga aku ni ya Allah.. aku sgt2 ingin tahu dan tertanya2..
p/s: apa pun masalah yg kami hadapi, aku mohon semoga Kau sentiasa melindungi ma dan abah aku tak kira di mana mereka berada.. semoga mereka sentiasa berada dlm keadaan baik, sht dan selamat..


No comments:

Post a Comment