Followers

Labbaikallahummalabbaik..

Dengan nama Allah swt.. Assalamu'alaikum wbt..

Saya nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kpd semua umat Islam tak kira di mana mereka berada..
Kpd mereka yg sdg menunaikan haji, selamat menunaikan haji dan semoga selamat pulang..
Tahun ni saya beraya di KL.. huhu tak balik.. 
mak saya ckp, 'xyah blk la.. duk jer kat sana'..
Tahun ni saya x melakukan ibadah korban.. xde bajet..
xpela.. nanti kalo ada rezeki, ada duit lbh, tahun dpn saya buat..
insyaAllah...
ohh skrg ni jam pukul 2.20 pagi.. 
tapi letupan bunga api & mercun masih kdgrn di sana sini.. amboi..
agak2 la abg oiii.. org nk tido.. haa kan dh ada yg kena sound..
persiapan utk esok: xde ape pun..
..huhu..
pagi esok abg saya br smpai.. dia keje mlm ni.. tren dr johor..
Sbnrnya saya br hbs sesi mengurut.. sejak kak ipar saya besalin ni, saya jadi tukang urut dia.. haha
ayat mcm la pandai sgt.. xdela...
biasa2 aja.. setakat sapu myk then gosok, boleh la kan..
urut satu badan.. tiap2 mlm.. so, skrg ni dh jadi kebiasaan
saya tido antara kul 1-2 pagi.. huhu
sbb mula mengurutnya pukul 12.. kdg2 awal lg.. kul 10 lbh..
xpun kul 11.. tp sambil ngurut, smbil mata ni tgk tv.. sbb tu la berjam2..
haha tukang urut org muda.. mcm ni la kan.. adoiii..
Ok la.. dh ngantok.. esok nk bgn pg..
ESOK RAYA!!!
Tak sabar nk g tgk org sembelih lembu kat bwh esok..
sekian, wassalam...

p/s: buang tabiat tetiber mlm ni guna 'saya'.. haha bkn ape, rasa mcm good girl sikit.. ^_^



No comments:

Post a Comment