Followers

Two Things

Dengan nama Allah swt.. Assalamu'alaikum wbt..

Dua benda aku nak tulis kat sini hr ni...

1) Ya allah, aku sgt stress dgn anak saudara aku.. bkn baby akif, tapi kakak dia batrisya... sgt stress.. nk nangis rasa... ape yg aku buat, semua dia xsuka.. semua xkena di mata nya.. padahal aku ni buat atau ckp pape utk kebaikan dia.. aku tahu, bdk kecik mmg mcm tu.. tp dia sgt degil... pastu kalo dia xsuka, mesti dia jerit kuat2.. mcm nk saja nk gtau papa n mummy dia ape yg aku wat semua salah.. kalo dia nk pape, dia xmenyempat.. ok aku tahu, patut ignore jer sbb dia budak lagi.. tp kdg2 rasa geram sgt.. rasa nk blk kg skang jgk..

2) Tadi aku dpt call daripada celcom.. dia tawarkan aku kerja..
      jawatan: kerani
      tempoh: hanya 2 bulan
      gaji: RM45 sehari..

mula2 nya aku tak tahu nk terima ke x.. tp last aku ckp x..hemm adakah betul keputusan aku?? atau aku sepatutnya terima?? memilihkah aku dlm soal kerja?? tlg komen yer.. supaya lps ni kalo ada org call utk tawarkn kerja, aku xwat kptsn yg slh..

2 comments:

  1. kin, xslh klu nk terima..
    bg ana klu wt smtra wktu xde wt pe2 trme jela dl..
    mn la th mmg rzki kt kat situ, kontrak 2 buln dy tgk kje kt ok trus dy serapkn, mn la th kn..
    n then klu rse time kontrak tue dpt offer tmpt len yg lg bgs, g jela..
    nie pndpt ana la..hehe

    ReplyDelete
  2. ana.. tq so much sbb bg pndpt yg bguna... thanks..

    ReplyDelete