Followers

Kete Api

Pagi2 lagi pagi tadi aku dengar suara abg ime. riuh rendah bunyi nyer. aku yang baru bangun tido, blur2 itik lagi. tapi abg ime tu mmg mcm tu. kalo bcakap, mmg bsemangat. huhu aku pun bangun n keluar dari bilik. ooo rupanya abg ime baru balik dari keje. baru balik dari singapore. dia duk cerita kat kurt (waqar), mlm tadi tren langgar dua orang melayu kat kulai. diorang tido kat atas railway. mabuk kot. apelagi, kete api langgar jela. dh dekat, baru nampak. xsempat nk berenti. then lps tu baru berenti. huhh mayat terlekat kat tayar tren. kepala hancur. pinggang ke bwh hancur. yang tinggal hanya bhgn badan jer...

abg ime: nk tunggu polis sapa, lamo tlajok. takut tren sapa lmbt jah di KL. kitonyo ado plawanan bola pg nih. aku pun ajok saing aku g wat tubik mayat hok terlekat di rail. pemandu train takut doh. aku pun takut jgk. xtahu sapo dio. takut bratu jah. lps slawat 3 kali, aku buang myt dio dari tayar. huhhh debar jugok. keto api la keto hok plg bratu. brapo ratus ore doh dio tepoh. meme bratu. pemandu train sokmo napok hantu time bowok train. ado pembantu driver sapa deme sbb napok atu. ooooo bratu pelik nah keto api nih. doh serbo mok liko dio tepoh. nk breti xdan doh. paka tepoh jah. pah, sek3 aku la hok keno g kutip mayat hok hancur. 

huhhhh giler la... terkejut dengar. eeeee takut2....

No comments:

Post a Comment