Followers

Kenangan..

Selamat petang.. Aku ada dengar satu lagu ni. tak tahu la sape yang nyanyi. tapi bila aku dengar betul2 lirik dia, aku rasa macam pernah baca lirik tu. tapi lupa, kat mana ek?? bila dipikir lama2, baru aku perasan, rupanya dulu waktu aku couple ngan bie (paan), dia pernah anta mesej kat aku berupa kata2. laaa lirik lagu ke. selama ni mati2 aku ingatkan dia reka sendiri. haha adui.. so aku pun bergegas la cari lagu tu. aku taip lirik dia kat google n search. akhirnya jumpa. huhu penyanyinya adalah ST12. tajuk dia PUSPA (putuskan saja pacarmu).. huhu dulu tak tahu pun. bila dah clash, baru tahu. nak tergelak pun ada. tapi bila dengar lagu tu, teringat kat bie. dia suka sangat anta kata2 tu. banyak kali dia anta. dia tu memang suka anta kata2 kat aku dulu. kalo jumpa jer lirik lagu yang kena dengan apa yang dia nak cakap, dia anta la kat aku. huhu aku ape lagi, happy la. hehe saat2 bercinta dahulu kala. saat2 bahagia. huhu yg bold n warna coklat tu kata2 yang dia anta kat aku.. hehe kenangan lama. sesekali diingat, membuatkan diriku tersenyum sorang2.

ST12 – PUSPA (Putuskan Saja Pacarmu)
kau gadisku yang cantik

coba lihat aku disini
di sini ada aku yang sayang padamu
kau gadisku yang manis
coba dekat aku disini
di sini ada aku yang cinta padamu

* walau ku tahu bahwa dirimu 

sudah ada yang punya
namun aku tunggu sampai kau mau

woo woo jangan jangan kau menolak cintaku

jangan jangan kau ragukan hatiku
ku kan selalu setia menunggu
untuk jadi pacarmu

woo woo jangan jangan kau tak terima cintaku

jangan jangan kau hiraukan pacarmu
putuskanlah saja pacarmu
lalu bilang I LOVE U padaku

No comments:

Post a Comment