Followers

I miss Them

Dengan nama Allah SWT.. Assalamu'alaikum wbt.. slmt memasak kpd yg tgh memasak.. slmt beristirehat kpd yg sedang santaai menonton tv.. selamat berpuasa kpd semua muslimin dan muslimat.. ecececeh.. mcm dj plak.. emmm sebenarnya aku rindu kat mereka2 yang ada kat dlm gmbr ni.. ni antara staff2 yg rapat dgn aku spnjg aku LI.. mmg aku rapat ngan semua org.. tp yg kt dlm gmbr ni yg aku selalu berceloteh, wat lawak, bergurau senda.. huhu miss them so much.. alahai.. padahal dkt jer ngan diorg.. satu Kuala Krai.. tp nk g tu. asyik xmenyempat jer.. yela kan.. kalo xde hal, xdenyer aku nk g bandar Kuala Krai.. huhu insyaAllah nti aku g mlwt diorg.. 

dr kiri: kak yah, kak gee, kak hasmak, kak ani, ada, kak nani, kak izi
p/s: ya Allah, seandainya lelaki yang hadir dlm hidupku ini adalah lelaki yang akan menjadi suami ku suatu hr nti, Kau bukakanlah pintu hatiku utknya. seandainya lelaki itu bukan lelaki yang akan mjadi suamiku, tutupkanlah pintu hatiku ya Allah & Kau bukakanlah pintu hatinya utk wanita lain.. seandainya dia adalah milikku, tercipta utkku, Kau dekatkanlah hati kami.. seandainya dia bukan utkku, jadikanlah hati ini redha dgn ketentuanMu ya Allah.. 

p/s/s: sesungguhnya hanya Kau yang memahami dan mengenali diriku lebih drp org lain.. sbb tu aku bersyukur dgn keadaan aku skrg ya Allah.. ya Allah, bantulah aku, kuatkanlah imanku & semangatku utk aku melakukan perubahan ini.. kerna aku tahu, senang untuk berubah, tp sukar utk kekalkannya.. semoga perubahan ini berterusan smpai akhir hayat.. amin ya rabbal'alamin..

No comments:

Post a Comment