Followers

Jamuan Perpisahan

Dengan nama Allah SWT.. Assalamu'alaikum wbt & selamat tghri.. ngah buat semua?? rasanya ada yg dh nk start msk utk berbuka kan.. kalo yg bniaga, mmg dh kena start msk la.. hehe 

alhamdulillah.. aku dh tamat menjalani LI.. syukur ya Allah sbb permudahkan proses LI aku.. spnjg 3 bln ni, byk sgt aku dpt pglmn baru yg sgt berbeza situasinya berbanding waktu belajar.. bila dh keje ni, aku dpt alami mcm2 situasi.. bos mengamuk, kena marah, penat wat keje, gelak ketawa ngan staff2, layan ahli yg dtg, n mcm2 lagi.. bila bgn jer pg ni, rs sedih jer.. yela, selama 3 bulan aku bgn pagi, kena bsiap ke tmpt keje.. tp hr ni, lps sahur, tdo blk.. huhu mlm td pun aku ssh nk tdo.. teringat kat staff2 KWSP.. isy emosi plak aku ni.. 

sbnarnya nk upload gmbr2 waktu jamuan perpisahan aku di tmpt LI.. tema dia mskn ala2 kampung.. bos aku, En.They ni ada kebun.. dia bwk ulam-ulaman.. then Kak Ani masakkan nasi, sayur lemak, lauk2.. siap bwk tempoyak n budu lagi Kak Ani.. hehe best.. terima ksh semua.. sbb aku dh xde lptop.. so baik aku simpn gmbr2 ni kt sini.. huhu sure xhlg.. 

belah kiri tu Cik Rus yg buat.. belah kanan tu Kak Izi.. 





Kak Izi (budak SLS) sdg wat keje.. mkn dulu Kak Izi.. br wat keje..



Cik Rus.. bos bhgn kaunter..

ngan En.tarmizi.. malu plak dia.. 





geng2 inspektor...


ngan Kak Ani (jurutaip)

org yg plg aku syg di KWSP.. Kak Yah (cleaner)

Kak Izi (SLS), aku & Ada (praktikal)

cpt ambk gmbr sblm En.They nmpk.. haha


rindunyer kat diorg.. mcm nk g keje jer hr ni.. huhu

p/s: sbnrnya kena g shah alam sbtu ni.. jd bibik.. hjt di hati nk puasa penuh kat umah.. dh 5 thn xpuasa penuh kt umah.. tp nk wat cmaner, xde org nk jaga sayyid abdur-raheim.. mummy gee mtk tlg aku jaga.. xkan nk ckp xbleh plak.. xpela.. tp alhamdulillah.. Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui... tiba2 kelmarin mummy gee ckp, suami dia kena g outstation.. mummy gee xkeje selama dua minggu sbb xde kete.. so dia suh aku jadi bibik lps raya.. terima ksh ya Allah.. love You..

No comments:

Post a Comment