Followers

Oh My Enpon...!!!

Dengan nama Allah...
bangun pagi tadi, terus g basuh baju..
sbb bgn pun dh kul 9..haha
matahari dh terik..
almaklum lah, mlm tadi tido nk dkt kul 2..
wat tesis...
pastu bgn sahoq plok...
"alamak, dh pns la..rugi ni..kalo lmbt,nti xsmpat kering kain"
so aku pun bergegas la ke tulet..
(tulet tu bahasa ank sdaro ambo..haha hok sbnrnyo toilet..
hilir anak sdaro aku tu..tp sebut salah..haha dh bpe kali ajar sebut toilet, tulet jgk la yg disebutnya)
lps basuh baju, ambk hanger, then nak mula jemur baju..
di tingkap jer..haha mls bebenor nk nurun bowoh..
baru jemur sehelai, hati ni tetiber jer teringt kat enset..
ye la enpon aku tu bermasalah sikit..
kalo pagi2, aku kena anta dulu msj kat sape2,
then baru la berderet mesej2 lain masuk..
ntah la..
aku pun xth penyakit ape yg terkena si enpon nih..
haa aku tau!!
penyakit nak enpon baru ler tuuuu...
adus...
nak menoreh xleh, ujan sokmo..
getoh basoh.. nak cari duit kt ceruk mano...
tahan jelaaaa...
so biasanya pagi2 lagi aku akan anta mesej kat celcom, 2888 
utk check baki.. then, mula la masuk msj2 dr org2 lain
biasanya pagi2 msj dr anakku adilin..
dia la yg slalu mesej aku pagi2, 
ckp "lin otw turun".. haha
then hari ni aku pun anta la msj kat celcom..
sambil2 check baki...
lpas tu mak oi... hampir 6 mesej masyuk...
dari suraya, along, adilin, dari celcom pun ada byk jgk..
suraya: nurul, dh beli mkanan lom??
sah ni mesej yg ptg semalam..sbb dia th aku pose..adusss..
along: lang, mi nam make up lawa2 sakni. mlm esok lg best, 
tae kyung oyak dio suko n peluk mi nam..
aduyai..ni mesej mlm tadi ni..citer u r beau main du 8tv kul 8.30...
huhhh..
adilin: omma, dk wtpe?
haa yg ni aku xsure kul bpe... hehe
along: lang, mi nam make up lawa2 sakni. mlm esok lg best, 
tae kyung oyak dio suko n peluk mi nam..
dua kali along anta.. ni msti sbb yg 1st pending... huhu
haa yg ni aku terkejut ni.. msj2 sblum ni xpe lagi..biasa2 jer..
ni yg pntg ni..tugas!!!
faz math: salam & pg, pd semua MT kelab math, 
1 perjumpaan akn diadakan pd pukul 5pm,
di hadapan bangunan ppsm.tq
aarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
5PM????
5pm bila ni???
semalam ke hr ni???
adussss....
cpt2 aku balas satu persatu mesej...
then bls mesej faz..
tnyer dia anta kul bpe msj tu??pjmpaan kul bpe??
dia xbls...
aku pun cpt2 pk, sape lg MT tertinggi klb...
ha!! NELSON!! 
cpt2 tgk kt YM, nelson on9 x...x...dia on9..
tgk faz, x on9 jgk..tgk kemmy, pun xon9...
apasal semua xon9 ni???
hemmm terpaksa la mesej kemmy, tanyer dia..
nsb baik kemmy kata pjmpaan tu 5pm PTG ni...
alhamdulillah...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
huru hara sekejap idop aku gara2 enpon ni...
rasa nk cmpk je enpon nih....
sabar sabar...
dh jnji.. azam thn baru.. nk kurangkan mengeluh.. 
hahahaha.. tp kalo dh dia wat prangai mcm ni, 
manayer aku tak hangin... 
enpon, kalo ko nak idop lama, baik ko wat prangai elok2!!!
amaran ni....
hemmmmm nmpknya enpon ni nk adik la...
adusss...
pasni kalo beli enset baru, beli yg 90 jela..
senang citer...
90??bukan jenama... tp 90 hinggit...
hahaha... baru ni epi dh beli kt along.. hrga 80 lbh..
charge tlg beli, then jd 90...
aku rasa budak sorg tu kalo ngan aku,
mesti dia kenakan charge lg mhl..
100 kot..
huhhhh nsb baik la adik aku yg aku syg.. kalo x....
hemmm xleh nk wat ape jgk.. dia lg bsr dr aku..
aku jer yg asyk kena buli ngan dia...
nsb badannnnnnn...
akanku beli enset ni jer kalo yg tu rosak..

2 comments:

  1. kak kin.. hp sony una pom bengapp gak.. xleh baco sim..

    ReplyDelete
  2. ooo...yoko???isy mmg bermasalah la...dah la musim duit2 xde nih...

    ReplyDelete