Followers

SIAP jugak akhirnya!!!

Dengan nama Allah.. 
Sekarang pukul 3 pagi...
alhamdulillah... siap jugak esei dan power point..
esei aku wat 3 page jer.. tak tahu nak buat ape dah... ok la kot ek 3 page...
tapi kan.. kalo tengok patah perkataan, 
3 page = 8oo lebih words...
haha.. bila tgk words, panjang jugak tu..
tapi aku guna spacing 1.5.. haha tak tahu nak guna gaya ape...
aku hentam guna gaya UKM jela..
dah aku student UKM..
hehe... dh terbiasa guna gaya UKM...
powerpoint plak 6 slides kalo xsilap..
ok la tu.. kata present 5 minit jer..
huhu harap2 akak berpuas hati..
kalo dia xpuas hati pun, tu jer yang aku mampu buat...
haha xlarat dah kalo dia suh wat semula..
sakit urat2, belakang...
haha dh lebih dah ni..
xdela.. xsakit pun.. sajer jer nak sedapkan ayat.. huhu
waaaaaaaaaaa ngantoknya...
tapi nak sahuq dulu... malas dah nk bangun nanti...
takut tak bangun, sbb dh tido lewat..
hehe nasib baik kelas petang esok..
boleh la tido puas2..
alamak!!! tesis bab 2 xsiap lagi...
ya Allah.. Kau bagilah aku idea yg melimpah ruah untuk aku wat tesis ni...
takkan nak anta bab 2 just 3 page jer...
huhu tapi aku xtahu nak tulis ape lagi..
nak tulis sebarangan, kang tersalah fakta.. hoho
ntah la.. i have no idea right now..
just want to sleep as soon as possible...
daaaaa... nite2..

p/s: walaupun badan terasa letih sbb kena siapkan esei ni, tapi hati terasa gembira.. betul la kan, kalo wat baik, di balas benda yg baik kpd kita.. emmm benda baik ker yg blaku pd aku hr ni???ntah la... hemmm i just keep pray for my happiness..

2 comments: