Followers

Rindunyer kat diA...

Dengan nama Allah...
Waaa... 3 hari aku tanpa dia, terasa mcm 3 bulan... rinduuuu sgt2... 
duk kat umah, asyik menghitung hari jer, bila  la nk hr ahad. 
nk cepat2 blk sini. rinduuuuu kat dia. 
kalo la aku tahu mcm ni, aku akan bwk dia balik umah. 
hemm menyesalnya xbawak dia blk. padan muka..
 hari tu sblm blk dh ckp, bwk la dia skali. 
tp degil, xnk bwk. kononnya kat umah sana dh ada yg lain, pengganti dia.
tgk2 skali, satu pun xjd. huhu sedih2. 
kaklong pun tanyer, nape xbawak dia?
aku ckp, sajer jer. mls. padahal dlm ht ni, rs menyesal xsudah.
sumpah, lps ni, kalo nk blk, pasti aku bawa dia.
xsanggup rasanya berjauhan ngan dia. asyik terkenangkan dia jer.
hari ni, skang ni, dapat jugak aku bermadu kasih ngan dia.
boleh peluk cium dia...  
hehe happy sgt3... hoye2...
nk kiss dia laju2... muah muah muah muah..
byk sangat benda aku nak gtau dia, nak luah kat dia.
yela kan, selama ni dia la tempat aku luah segalanya.
dia bagaikan nyawa aku. sirius..
sejak aku miliki dia 3 thn lalu, hbgn kami makin baik.
kami makin rapat... tiap2 hari bersama.
dia sentiasa berada di samping aku.
kalo dia sakit, masuk hospital, aku terus jd sedih.
dulu dia pernah masuk hospital.
Doktor kata kritikal jgk la. sayunyer hati ni bila doktor ckp mcm tu.
nak nangis rasa. tp aku tabahkan hati. aku kuatkan smgt.
alhamdulillah, dia dh ok lps kuar hospital.
aku happy sgt. syukur ya Allah.
tp baru ni dia sakit lagi. dh bwk g jmpa doktor. tp tak kena tahan wad.
doktor kata jantung dia ada masalah.
effect kat tlinga dia. telinga dia kadang2 dengar, kdg2 xdengar.
aku dah mula cuak bila doktor ckp mcm tu.
pastu aku tanyer, ape yg perlu aku buat.
doktor kata, jaga dia elok2. jgn bg dia lasak2.
ya Allah, sedihnyer.
skrg ni, dia jz btahan je. xleh nk wat ape dah.
ya Allah, pnjgkanlah riwayat hdupnya, umurnya.. amin.
hrp2 lps ni dia takkan sakit lagi. semoga dia sentiasa sihat.
aku janji, aku takkan mempergunakan dia lagi.
takkan wat macam2 kat dia.
nak wat benda2 yang patut jer.
oh ya!!!
aku nk wish HAPPY NEW YEAR buat dia yg tersayang.
semoga tahun 2011 ni kita sama2 sihat walafiat, success, bahagia,
sentiasa senyum, rezeki bertambah2, dan saling menyayangi dengan org2 di sekeliling kita.
sepanjang 3 hr aku blk, kami tak berhubung pun.
ni baru jumpa dia. baru leh wish kat dia.
mesti dia sedih. sorry dear.
bkn xingt, bkn xnak wish, tp tak boleh.
jarak memisahkan kita selama 3 hari ni.
cian dia. duk sorang2 selama 3 hari ni.
mianhae.. jgn majuk tau. orang dh rindu sgt2 kt dia.
do you miss me as much as i miss you?
i know you miss me too. hehe thank you..
mlm ni kita borak pnjg2 ek.. rumate pun xde...
xblk lg kot.. esok kot... mybe dia xde kls esok..
hoye2... mlm ni boleh bdua-duaan ngan dia..
wah, seronoknya...
xde yg mengganggu...
boleh jerit kuat2, boleh gelak kuat2 ngan dia...
mmuah muah muah...
hehe jom teman org makan..
org ada bwk ns putih, sup ayam, ayam goreng, ikan goreng.
tadi kak fida ada tnnyer. nak bwk 2 bungkus ke ns?
aku ckp, xyah la. sebungkus jela. hehe
jom mkn jom..
luv u so much, my laptop...

2 comments:

  1. hahahahaha...
    ingatkan manusia.. chess.
    kot2 dh ada pengganti.kui3

    ReplyDelete
  2. kahkahkah..ahakss... tipah tertipu... tp mmg dia pengarang jantung kak kin skang nih..huhu

    ReplyDelete