Followers

Memujuk

Dengan nama Allah..
sejak pagi kelmarin, sampai la skang air still lg xde..
aduii seksa jiwa dan batin..hehe
nak mandi kena g kolej org lain..
semua kolej jauh2.. huhu.. 
so sejak kelmarin lg aku duk pujuk ht ni, supaya sabar...
nasib baik malam ni dh nak balik.. 
bas kul 8.30... nak kuar kul 6 lbh...
tp jap lg dah nak kena g blk merah...
sbb nak mandi.. xkan la xnk mandi... uihhhh..
time2 xde air mcm ni, rasa nak sangat ada transport sendiri...
senang nk g kolej lain utk mandi dan sbg nya... 
kalo ada pakwe yg ada transport pun ok jgk...
boleh paw dia punyer transport... haha
amboiii... mcm la aku tahu bwk.. hehe
alaaa at least leh mtk tlg org lain bwk... haaa kan kan kan..
esok sampai lbh krg kul 4.. smpai awal sbb bas btolak awal..
hemmm abah xde kat umah.. sape nk g ambik aku kat cabang tiga kg bkt sireh ni???
aduiii... tp mak ckp, dia mtk tlg pak sdare aku...
dh kol pak su Di, tapi dia cakap,
"uyo kol sokmo deh. takut tido mati. kol selagi paksu xangkat"
hahahaha... aduii iyoooolah paksu...
mak plak ckp mcm ni,
"kalo paksu xsedar, tunggu jela kat situ. kat wakaf tu. kul 7 biasanya dh ada teksi"
huhuhu sedih... ada gak niat nak berjalan kaki jer smpai umah..
xdela jauh sgt sbnrnya.. lbh krg sejam kot...
eh jauh jgk tuuuuu....
tp xksh pun.. pagi2 exercise... tp yg melemahkan jiwa dan ragaku,
ada satu part tu, xde umah org.. dkt ngan padang, ala2 padang bola gitu...
aduii takut la plak.. huhu
kesudahanya: baik aku tunggu je hr cerah kat wakaf!!!
hahaha... harap2 paksu aku tu bangun n ambik aku...
cuti selama seminggu ni, sure2 xleh on9...
hemmm mesti rindu bdk tu... huhuu... 
hati: isy NA!!! dah2... aritu dh jnji kan.. 
NA: opss hehe.. iyer2.. sorry.. xkan sebut lg psl dia... tp nti rindu... ;(
hati: insyaAllah xkan ingt.. nti bz2 kan diri.. so xdela ingt kat dia.. xdela rindu..
NA: ehh??? berkesan ker cara ni??
hati: insyaAllah.. ^_^
NA: ok, nti saya cuba..




p/s: slmt tgl ukm.. cuti seminggu.. bila dtg ukm nanti, hrp2 dh ada air spt biasa..

No comments:

Post a Comment