Followers

Selamat Pengantin Baru To Kak Sidah (4 Feb 2011)

Dengan nama Allah..
salam semua.. alhamdulillah aku selamat sampai ke UKM...
semoga kwn2 aku yg otw pulang ke UKM dan yg akan pulang nanti diharap sampai ke UKM dgn selamat...
satu petang, aku sembang2 ngan ma aku..
ma ckp: ma xkisah orang kelantan ker, orang luar ker.. tua ke, muda ker.. jangan pndg pada rupa sangat..yg penting dia baik, ada keje tetap, sayang uyo..
aku: calon pun xde ma. nak kawin camaner.
nak share gambar wedding adik ipar kaklong aku... hehe

tema dia gold..




belah pihak pompuan


coklat cadbury

sejadah

towel

beg duit n tali pinggang

kasut

kain utk baju melayu

kemeja n slack



penjagaan diri

pulut



danie, anis n batrisya

tetiber je bila buka kek, xde tulis pape.. kelam kabut nak ke kedai kek semula


bdk2 nih ngah geram kat coklat cadbury..

batrisya dah xtahan, di tariknya cadbury..haha hbs jatuh..




ngah hias ikan siakap 3 rasa utk mkanan pengantin

pulut semangat.. best..


chef: mumyy fida.. pembantu: mama ida







orang ramai ngan menjamu selera




gulai n ayam goreng pedas

bz ngah hias meja mkn pengantin




 








xleh nk rotate la plak..





pengantin lelaki dh sampai..








hantaran belah lelaki










haha my family.. dh xlarat nk berdiri..duduk jela..sesak..










No comments:

Post a Comment