Followers

Broga 2nd Time

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat menghadapi stdy week... hehe pg td aku follw suraya n the geng mendaki Bukit Broga.. kiranya ni kali kedua laa.. kami pergi semuanya 11 org.. best.. tp dh lewat sikit la.. start mendaki kul 7.. so smpai puncak pertama kul 7.30... memandangkan kami pegi bkn pd hr cuti umum n bkn jg hjg minggu, so mmg xde org sgt laa.. mybe antara 50-100 org je kot yg ada td.. huhu so xsesak mcm pertama kali aku g sana ari tu.. ni kali kedua.. so stamina mcm dh kuat sikit la.. dulu hmpir sejam br smpai atas.. ni lbh kurang 30- 40 minit dh smpai.. tp aku naik smpai puncak pertama jer.. diorg semua naik smpai puncak ketiga.. n zida sorg jer dlm geng kami yg naik smpai puncak plg atas n sempat pegang bendera malaysia yg ada kt puncak plg atas sana.. memandangkan dh dkt nk exam, so aku ikut nasihat mayrah supaya jg dr elok2 sbb dh nk exam.. so aku pun xbpe nk excited sgt la utk naik smpai atas.. tkt jd pape.. exam dh nk dkt.. huhu kang risau plak ma n abah kalo jd pape.. so sementara diorg naik atas, aku duk jer sorg2 kat puncak pertama.. layan lagu di enset smbil tgk pmndgn yg cntik, yg menghijau.. hr ni angin kuat sgt.. mcm duk kat tepi pntai.. lg kuat dr tepi pntai rasanya.. cuaca pun mendung jer.. xpanas terik.. maybe sbb mlm sblm tu hujan.. seronok sgt.. tp buaian tu dh xde.. huhu

























br nk nmpk matahari



































buaian dh xde.. kasut byk la yg tergantung.. huhu

dh nk blk dah..
p/s: pakcik, skang stdy week laa.. mana ada kls.. hehe

3 comments:

  1. cantik la pulak brOga kali ni..tyme xde org x ramai baru nampak natural beauty tu..lOl...
    p/s : pak cik mane tu??????? lOl

    ReplyDelete
  2. tu laa.. kita g dulu tu crowded sgt kan...

    ReplyDelete
  3. soalan may yg kedua tu, boleh x xnk jwb??? arrrr xnk jwb!!!

    ReplyDelete