Followers

Hari Terakhir Di Ukm Utk Degree..

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat menunggu tiba waktu maghrib.. hari ni last kat ukm sbg pelajar degree.. alhamdulllah.. hbs jgk blaja peringkat ijazah.. kalo ada rezeki, smbg master plak.. insyaAllah.. perjalanan hr ni adalah anta tesis, setelkan yg jpa, then geng mawar berjumpa utk kali terakhir.. insyaAllah ada rezeki, pjg umur, pnjg jodoh, kita jumpa lagi.. td sedih jer bila waktu salam2 ngan diorg.. especially syira.. yela kan, sbb dia duk melaka.. mcm ssh skt nk jmpa.. aku pun jauh jgk dr may, lin n una.. tp at least, satu klntan ni, boleh lg la.. xpe syi, nti pnjg umur, kin g melaka.. nti kena bwk kin pusing2 satu melaka tau.. hehe alhamdulillah.. brg dh siap kms.. mlm ni kak elin n abg kamal dtg ambik.. dh gtau kak elin, jgn terkejut.. brg byk sgt.. huhu xsure muat x kete.. tp nsb baik kak elin ckp mcm ni, 'kalo xmuat, kita punggah.. nti dtg ambk sekali lg.. bknnya jauh pun putrajaya ngan ukm'.. huhu brg nk tgl kt umah kak elin byk, yg nk bwk blk klntan pun byk.. xth la aku nk angkut cmaner masuk tren ahad mlm nti.. huhu nk angkut masuk tren xpe.. leh mtk abg kamal angkat.. yg nak bwk trn dr tren ke stesen bila dh smpai kula krai yg aku risau.. yela, tren ni berhenti kejap jer.. xdenye stgh jam nk bhnti.. kalo la seat aku tu jauh ngan pintu, mmg stgh jam nk smpai, aku dh kena angkat la brg2 tu ltk kat pintu.. kang senang, kalo smpai, terus jer angkat n ltk kat luar.. then br la angkat slow2 utk ke tmpt menunggu.. huhu byk la brg.. teringat kwn aku ckp dulu waktu kt matrik.. kin ni semua bnda ada kt sini (matrik).. parent jer yg xde.. huhu ntah.. rs ssh kalo kat dlm blk xlengkap mcm kat umah.. tu yg jd byk tu.. tp aku xpernah lg bwk bnda yg dilarang mcm peti ais, tv (ada ke org bwk tv??), periuk nasi.. hehe 

brg nk bwk blk klntan:
beg baju 1
beg tayar 1
beg galas 2
kotak 1

huhu xth nak angkut cmaner.. hentam sajela NA.. pk guna otak!! baikkkk.. hehe ok la.. bye2.. insyaAllah jumpa lagi.. tp xjanji.. sbb kat kg xde tenet..





dh psn kat kak elin suh bwk skru driver mlm ni.. nk bukak rak ni.. xmuat kete kalo rak ni mcm ni.. huhu
p/s: aku hrp kami dpt jumpa lg..

No comments:

Post a Comment