Followers

Saya...

Dengan nama Allah... Assalamu'alaikum wbt & selamat mentelaah.. 

Di kala ini, 

  • saya sangat risau tentang duit rm300 yang ada dlm hutang pelajar saya. hati sangat tak tenang sejak petang tadi lagi. harap2 saya tak kena bayar balik duit tu. kalo boleh, saya taknak sshkan orang2 di sekeliling saya. kalo bleh, nak setelkan hal ni sebelum jumaat ni. ya Allah, bantulah hambaMu ini. biarlah rm300 tu hilang dari akaun hutang saya. :(
  • saya sangat bimbang tentang subjek LI yang saya lupa nak daftar dulu. dengarnya, orang lain dah siap bayar yuran LI. hari tu dah bagi nama kat puan zuraidah, tapi bila check dalam smpweb, xde pun lagi. maknanya puan zuraidah tak daftarkan lagi. sememangnya salah saya kerana cuai. tak alert dengan daftar kursus. ya Allah, permudahkanlah urusan LI ku.. ;(
  • saya rasa sangat mengantuk sekarang disebabkan oleh kesan ubat selesema yang saya makan. rasa nak baring jer atas katil. tapi isu saya tak sentuh pun lagi. rasa bersalah. tapi kepala rasa sgt berat sbb pk hal2 di atas dan sbb ngantuk. boleh tak kalo saya tido?? saya study esok.. tapi, sempat ker nak baca semua dlm masa sehari?? 
  • saya rasa nak nangis. hati dah sebak.. ya Allah.. tabahkanlah hatiku.. kuatkan semangatku.. T_T

No comments:

Post a Comment