Followers

Rupa2nya Kami Jer Yg Tak Tahu

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat menunggu utk jam ke angka 12.. hehe 

Td waktu otw nk trn g beli makanan, nmpk bulan.. cantik sgt.. subhanallah.. hebat ciptaan Allah.. mlm ni, bulan terang sgt.. penuh.. bulan purnama.. aku sempat snap satu dua keping gambar bulan.. sajer nk simpan..bukan slalu leh tgk bulan purnama.. hr ni 13 Jamadilawal.. ooo mlm ni mlm yg ke 14... mlm esok sure2 la lagi terang.. huhu 

Lama rasanya xbukak blog.. dh 3 hari xbuka.. ni semua gara2 tenet kat bilik xdpt... ntah la ape masalah dia.. huhu sebenarnya tenet ni dh dpt kelmarin... lin yg gtau td.. tp aku n rumate aku xth pun.. mati2 la ingatkan tenet xdapat lagi smpai ke hr ni.. rumate aku resah gelisah slama 3 hr ni sbb xde tenet.. dia nk main game n baca novel.. hehe aku pun ape kurangnya.. hihi tp aku leh tahan lg.. rumate aku ni mmg nmpk dia resah gelisah.. sbb boring.. xth nk buat ape.. aku pun.. asyik stdy tdo stdy tido.. huhu rupanya org lain dh puas ber internet.. kami jer yg xth.. hoho xpe2.. dia suh stdy la tu.. hehe tgk ni la.. kalo dh ada tenet, buku dh xsentuh.. asyik on9 jer.. semua bnda nk bukak.. aduiii... 

Oh yer.. dah hampir 3 hari aku selesema... n hari ni badan rasa sakit2.. demam rasanya... tp xmkn ubat pun.. huhu sampaikan xleh stdy atas kerusi sbb sakit punggung.. huhu terpaksa stdy kat lntai.. nsb baik ada carpet.. tu pun stdy kejap, tido.. stdy kejap, tido.. sbb bdn rs lemah sgt.. siap pakai stoking... siang td xmkn pun.. sbb xlarat nk trn bwh.. ya Allah, kuatkanlah antibodi aku.. semoga selesema ni cpt2 hlg sblum hr selasa.. sbb hr selasa ni aku ada viva n exam nuklear.. tp biasanya selesema aku ni ssh nk hlg.. 2 minggu br hlg.. 3 kali g pusat kesihatan la jwbnya sbb ubat dh hbs, tp xsembuh2 lagi.. huhu

Td dh check spin.. tgk list, aku org last present dlm sesi aku.. kul 9.45-10.00 pg.. huhu pemeriksa aku adalah Dr. Nas.. ya Allah takutnya.. dia kan skema bab2 tesis ni.. mesti byk dia komen... ya Allah.. permudahkanlah segala urusan viva aku... semoga semuanya berjalan lancar... semoga dia xtanya banyak2 tntg tesis yg aku buat... semoga aku boleh jawab setiap soalan yg dia tanya.. ameen.. 

bulan yg kt ats tu.. yg kat sblh kanan tu lampu.. hehe

xclear sgr sbb zoom..
thanks a lot to MHM ssb ssh pyh tlg belikan ubat selesema ni utk aku.. ni dh kali kedua aku mtk tlg dia.. huhu

p/s: alhamdulillah abg aku dh xpape.. tlg blkg dia xpatah.. semoga angah cpt smbuh... nk g mlwt xboleh.. jauh sgt.. angah kt kg.. 

2 comments: