Followers

Kerenah anak buah..

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt.. selama dua hr blk umah kak uji, rs seronok sgt.. melayan anak2 buah.. kebetulan kaklong sekuarga pun ada dtg.. so bising satu umah ngan suara anak2 buah.. hehe mcm2 perangai n kerenah.. duk jauh, kang rindu.. kalo ada depan mata, asyik gaduh jer diorg nih.. yaya asyik berebut brg ngan abg.. abg plak xkasi.. maklumlah dia sorg jer yg hero.. yg lain semua heroin.. so nk tunjuk macho la tu.. hihi xlarat nk kms ruang tamu.. kms jer, diorg selerakkan blk.. tuang semua mainan.. adui.. tp byk2 brg abg, aku suka bnda ni.. khemah dia.. comel..

aku: abg, sape beli khemah ni?? waa cantiknya.. warna kuning..
abg: mummy belikan..
kak uji: rm10 jer.. ada warna kuning, pink n purple.. tp tau2 jela abg ni, suka warna biru.. semua bnda nk warna biru.. dia kata warna biru utk boy.. pink utk girl.. tp biru xde, tu ambk kuning..
aku: abg, maklang pinjam boleh?? nk bwk blk kat sekolah mak lang.. maklang xde umah.. boleh tdo dlm khemah ni..
abg: tak boleh.. abg bg siku kang..
aku: amboi.. dh pndai siku siku org dh..
kak uji: alaa mak lang.. pengaruh citer upin ipin la tu..
aku: eh, mana tapak khemah ni??
kak uji: mana ada tapak.. xde tapak.. sbb tu kena lapik tilam..
aku: hahaha.. patut laa...


dlm mulut penuh nasi.. hehe
then aku duk dkt ngan kak uji.. pastu tgk perut kak uji yg dh besar.. waaa bestnya.. xsabar nk rs pregnant anak sndiri.. cop.. boleh ker pregnant anak org?? isyy lor.. kalo dh pregnant tu, mmg sah ank sndiri laa.. aduii NA.. maaf la otak blur.. then aku sentuh perut kak uji...

aku: xgerak pun baby ni..
kak uji: tu la.. kdg2 jer dia gerak.. pregnant kali ni xmcm pregnant kat abg dulu.. abg dulu aktif.. asyik gerak jer.. lagi2 kalo dgr lagu.. kalo kak uji duk dpn tv, dgr lagu, mesti dia bergerak kuat.. patut la skang ni abg xduk diam.. demam pun aktif lg.. kalo dgr lagu, automatik badan dia nk menari.. 
aku: abg, tgk ni maklang pegang baby.. caaayang baby.. ni baby maklang.. muah muah muah..
abg: abg bagi siku kang.. tu baby abg..

haha terus dia dtg pukul aku.. aduii xpasal2 kena pukul kat abg.. hehe 


hehe.. bestnyer..
dijangka bersalin bln 6.. semga baby sht n comel.. hehe

2 comments:

  1. eeee..besar da perOt kak uji..bestnye nak dapat baby..bOy ke girl tu??hehee

    ReplyDelete
  2. ari tu g scan, Dr. kata nmpk mcm boy.. hehe tp xsure lg.. kak uji ckp, kalo boy jgk, mati la dia.. pengsan.. abg sayyid sorg pun xlarat nk jaga.. huhu

    ReplyDelete