Followers

Pos

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat mengedit tesis.. hehe oh yer, jap lg adik-adik sy yg tercinta nk dtg ambk brg.. esok angah, epi, kurt (waqar) n najla nk blk kampung.. diorg sajer nk blk tlg abah wat umah kurt.. najla tu sajer jer ikut.. xdela dia pun nak wat umah.. hehe dh kete kosong, ikut jela balik.. akak fida xikut.. dia xlarat.. kan skang ngah pregnant.. dh start alahan.. kalo blk, xlarat nk jaga batrisya dlm kete.. bdk csya tu xduk diam.. huhu memandangkan diorg nk blk, aku pun tumpang la skaki.. bkn blk skali, tp tumpang pos brg.. haha ambk kesempatan.. dh gtau angah dh aritu..

aku: angah, nk blk kg kan?? nk tumpang brg boleh?? hehe beg satu, kotak 2 atau 3..
angah: byknya.. xmuat rasanya myvi angah..
aku: alaa kalo xmuat kat bonet, letak kat kaki pun xpe.. hehe xkan nak suh alang angkut semua ni naik tren.. rasa mcm nak suh abah dtg ngan anak lori jer ambk semua brg.. byk sgt..
angah: boleh la.. nti kalo byk sgt, balik ngan kete kurt, proton saga..
aku: ok.. cantik.. tq angah.. duit myk nti claim ngan abah yer.. haha
angah: mmg nk kena claim pun..
aku: eh, claim yg duit myk dtg ambk brg jela.. xkan duit myk blk kg pun claim..

hehe.. td epi msj, tulis mcm ni.. 'kol'.. amboiiii.. sepatah jer dia tulis.. isy3.. bertuah sungguh adik aku ni.. aku la yg kena kol.. dia ckp, nk dtg ambk brg ptg ni.. cpt2 aku ckp, 'eh2.. dtg skrg la.. lps asar ada hal.. nk kuar'.. haha pdn muka.. dera dia.. hehe xdela, mmg aku ada hal.. so dia ckp, jap lg dia dtg.. tp sempat aku gtau epi, bwk najla skali.. tlg angkat brg.. epi xleh masuk bilik aku.. org laki kan xleh masuk blok pompuan.. huhu 

meja jepun tu xsure la nk pos ke x.. rasa mcm nk guna.. skang kan stdy week.. skt punggung kalo stdy kat meja besar tu..
sbnrnya byk lg brg especially pakaian.. tp bila pk2 blk, nti lps praktikal, sm ada smbg master atau cari keje, dtg KL jgk kan.. so wat blk pakaian yg nk pakai utk praktikal jela.. yg lain, tgl kt umah angah.. penuhkan brg kt umah angah.. hehe NA, kamu sgt bijak!! haha angah, jgn marah.. :D

p/s: penat nk edit si tesis ni.. ada jer yg xkena.. huhu

2 comments:

  1. Heee, gudluck yop utk final.
    Last sem dah nei..
    edit tesis leklok

    ReplyDelete
  2. tq bie.. hehe mama br lps edit.. ni ngah tgk2 kot2 ada slh taip.. hehe

    ReplyDelete