Followers

Berehat Sebentar bersama Milo

Dengan nama Allah.. assalamu'alaikum wbt & selamat ptg.. jom berehat sebentar bersama Milo!! yer.. inilah yg aku sdg buat skang.. minum air milo yg aku buat tghri td.. lor.. br nk minum ker?? a'ah.. sbb lupa nk minum td.. asyik mengadap segala resit n laptop utk wat report kewangan bendahari bg dinner aritu.. aduii sampai juling mata ni.. nk kena belek satu2 resit.. check satu, taip satu.. aku start wat dr kul 10 pg td rasanya, skang pun xsiap2 lg.. smbil buat bnda ni, smbil dgr lagu.. lagu yg sama plak tu sejak dr pg td.. kalo la winamp ni adalah manusia, mesti dia dh ngamuk sakan.. asyik ulang lagu yg sama jer.. huhu skang br aku tau, ssh jgk jd bndahari ni.. byk keje jgk.. hehe yg jd ssh nya, sbb nk kena balance kan kredit & debit.. supaya sama.. xleh ada baki.. nti kang org bendahari nk blk duit dia.. so nk kena biar baki jd RM 0.00.. haa yg ni yg ssh.. nk kena pndai adjust supaya kredit xlbh dr debit & debit xlbh dr kredit.. yg mslhnya lg, setiap resit ada sen sen.. cnthnya RM35.45.. so nk kena campurkan dgn mana2 resit supaya xde sen sen ni.. sbb duit yg debit xde sen sen ni.. semuanya cantik2 jer angka dia.. FST bg rm300, yuran peserta rm2450 & sumbangan pensyarah pun cntik jer angka dia.. xde sen sen ni.. so kalo dh rs serabut sgt.. dr td asyik mengadap bnda ni.. utk hlgkan rs stress n kpnatan, so rehat jap.. hoho membazir plak xminum air milo ni.. sejuk pun sejuk la.. hentam sajelah NA.. opss tetiber perut saya berbunyi riang, mtk diisi.. br saya ingt, sy xmkn lg hr ni.. jamah roti butterscotch jer sekeping.. tu pun pg td.. huhu mlsnya nk trn... nk kena siapkan report dulu.. ok la.. nk smbg wat report.. ^_^



berseleraknya meja.. isy2.. penuh ngan brg..
p/s: adooii.. sktnya pinggang saya..

p/s: nape hr ni xde pun penulis2 novel post entry baru tntg novel diorg?? biasanya hr sbtu n ahad ramai jer yg post.. saya ternanti2 sejak pg td lg.. huhu

p/s/s: 'boleh on ym, tp wat invi'.. sy follow nsht may..

No comments:

Post a Comment