Followers

Tuan Lee & 23/3

Dengan nama Allah.. assalamu'alaikum wbt & selamat beristirehat.. cehcehceh istirehat ker?? hehe silap2.. selamat study kpd semua.. hihi hr ni besday Tuan Lee saya.. oppss Tuan Lee?? sape tu?? haha abah saya la.. Tuan Lee a.k.a Che Lee a.k.a Mohamad Ghazali bin Rapiin.. hehe actually mlm td dah wish kat abah.. anta mesej.. cuma nk tls kt sini jer yg lmbt sikit.. huhu tp xpe.. still lg dlm tarikh 23/3.. so tahun ni abah dh berumur 54 tahun.. hehe mlm tadi dah wish.. mcm biasa la, wish semoga pnjg umur, dmurahkan rezeki, sihat sokmo, bahagia sokmo.. then ayat last aku tls 'uyo syg abah sgt3'.. huhu then pg td kul 7 lbh abah balas.. msj abah ni wat aku tergelak.. 'terima kasih.. abah juga sayang kamu'.. hahaha lawak la abah ni... skema nya ayat abah.. hehe rasa formal plak bila abah guna pkataan 'kamu'.. hehe tp kira okay dah tu.. dulu kalo aku wish, abah just reply 'terima kasih jer'.. hehe mls nak tls pnjg2.. hihi aku ingat lagi, dulu waktu darjah 5 atau 6, ada sorang kwn aku ni.. dia satu kg ngan aku.. nama dia faizal.. tp aku pgl dia peja.. dia slalu ckp mcm ni kalo aku nk blk dr skolah, "uyo kirim slm ko Jet Li deh".. haha aku pun jwb, "ok2.. femes abah aku ni".. haha sbb org kg pgl aah aku Che Li.. hoho ok la.. nk wat kerojer.. wat tesis.. hehe saper2 yg nk knl abah aku, tgk kat bwh ni yer.. hehe daaa.. 


atuk n csya

abah di tempat keje


p/s: mlm ni ma ckp nak g mkn satey.. abah belanja sempena besday abah.. huhu sedihnya xdpt ikut..

2 comments:

  1. semoga bertambah rezeki, dikurniakan sihat tubuh badan abah kin.. hehe

    ReplyDelete
  2. ameen.. hehe na, bkn ko Tuan Lee ni jd jgk ngan una tidok eh??doh mugo kin kak ipar una.. haha :P

    ReplyDelete