Followers

Saya Rindu Bdk2 F1P4..

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat mengemas bilik.. hehe memandangkan pagi2 mcm ni tenet sgt lah laju.. so aku try upload semua video yg aku nk upload selama ni.. bkn ape, video ni besar, so kalo nk upload, ambk ms lama.. kalo hr2 biasa, mmg xleh nk upload la. sbb tenet slow.. huhu ni dia!! video bdk2 praktikum aku dulu time kat matrik.. video ni dibuat oleh adikku yg plg comel Ahmad Shaofie.. haha tq sopi.. bila tgk video ni, mesti aku nangis.. bila fisrt2 tgk, xnangis lg.. sbb sopi buh lagu rancak.. bila part yg lagu slow ni, mula la keruh jer muka aku ni.. nk nangis.. huhu sopi ni mmg pndai plh lagu.. terlalu byk kenangan spnjg kami bersama selama setahun KMK Kedah.. byk sgt.. dgn gosip antara student ngan student, gosip student ngan pensyarah.. dgn prangai diorg yg klakar, lucu, lawak, giler2 .. ada yg slalu ponteng kls.. ada yg dtg lmbt ke tuto n then bila smpai, terus smbg tido.. haha ada yg waktu tuto tersengguk2 sbb ngantok.. ada yg tiap2 pg kena kejutkan utk ke kls (opss saper tu eh??).. tiap2 kali kuliah, kena bg gula2 setiap sorg supaya xngantok.. ada yg manja (ni sure sopi).. mcm2.. kalo nk citer, mmg xtau pnjg mana la kena karang ni.. huhu saat plg indah adalah semasa berada di KMK.. semoga kenangan sepanjang kita berada di matrik sentiasa segar dlm ingatan semua bdk2 F1P4.. sape2 nak video ni, sila gtau saya.. sape nk gmbr2 bdk2 F1P4, sila bgth saya jgk.. hehe saya boleh anta kt email.. ni serba sedikit gmbr2 kami..

cute asma.. hehe

dpn libry.. ngah tunggu lbry bukak.. nk g kls dinamika..

rasanya aisyah tu..

lps blk dr pasar, diorg melantak roti canai kat astaka.. rugi xjoin.. ms tu aku sakit..

jln kaki nk g pasar changlun.. aisyah nk msk n kami nk mkn ramai2..

bli bahan2 utk wat sup ayam..

haha ngokngek betul sopi ms ni.. dia jumpa kerongsang baju, then tetiber jer suh aku pkaikan kat tie dia.. org lain bz duk tanya pensyarah psl experiment.. sape ntah ambk gmbr ni..

dlm lab fizik.. wat experiment, mesti xjd.. last2 mtk tlg bdk2 laki jgk..


muka xbermaya jer ni.. br hbs kls la tu.. huhu otw nk blk..

ni rasanya tiang kat coop..

mlm akhir.. mkn mlm n bbq..kt tgh2 tu cik syatilla.. ajar kimia kami.. oppss skang dh puan syatilla..

wadira, aku n trah

haha opss gosip ni.. sape suh cadangkan nk wat gelaran2 bagai ni.. ni la akibatnya.. hehe semua org gelak.. tgk la sopi n aiman tu.. xhenti2 gelak.. semua org ambk gmbr.. katanya nk wat kenangan.. aduii nsb baik pokcik a.k.a bukhari pkai baju sejuk.. semua org suh aku pkaikan kad tu kt pokcik. tpksa laa buat jgk.. 

haha xtahan.. ms ni semua org ngah gelak sekuat ht.. 


bdk2 pompuan f1p4..

haa ms ni diorg mkn rojak buah xajak pun.. huhu sedih..


ni kat pasaraya C-Mart, changlun.. hikmah n aisyah..

mkn kopok lekor n psg grg ramai2 di kafe blok C.. 

haha lawak la sopi.. smpat lg tu..


kat kubek.. nk jmpa pensyarah..



4 comments:

  1. ore pon f1p4 jgak time matrix dulu..hehe

    ReplyDelete
  2. yeke??hehe tp kemmy matrix kmns.. hehe

    ReplyDelete
  3. aisyah!! waa rindu aisyah jgk.. huhu nk jmpa, kita duk jauh.. tanya khabar dr jauh jela.. huhu

    ReplyDelete