Followers

Jadi Model Secara Tak Sengaja..

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum & slmt tghri.. hehe
baru jer smpai bilik dr kls.. ngah best2 mkn rojak mee, tetiber bunyi msj masuk.. drp kak uji.. sepupu aku yg pengacara SPM tu..

kak uji: dapatkan berita harian hr ini utk melihat abg sayyid yg secara tak sengaja jd model hakhak..

waaa aku excited nk tgk.. tp mlsnyaaaa nk trn beli newspaper.. ahha!! ada kat berita harian on9 x ek?? aku pun cpt2 la bukak netbook ni.. google punyer google.. skali jumpa.. haha lawak je...

aku: dh tgk.. haha cmaner tetiber dia leh ada skali ni?

kak uji: dia ikut kak uji photoshot pastu tiba2 ada org mintak nk pinjam abg, so layan je la..

aku: haha.. xpe2.. lama2 femes la tu.. hi3.. tak meragam plak dia..

kak uji: org tu ckp nak ambk gmbr dia, dia dh syok..

hahaha aduiiii lawak la abg ni.. dh kalo papa nya komposer, mummy nya pengacara tv n deejay (dulu di muzik fm), anak pun terikut2 la skali.. mmg ada drh seni la abg ni.. hihi sblm ni mmg dia slalu ckp, 'abg nti besar nk masuk tom tom bak.. mcm haziq.. mcm pak nil (aznil)'.. huhu tp cita2 xleh blah.. nk jd ultraman.. dia ckp, 'skang abg tgh blaja terbang'.. kahkahkah.. disuruhnya aku angkat dia..gitu la abg sayyid tiap kali aku g umah dia.. aduii..

ni link utk ke berita harian: http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Suamiringantulang/Article


ps: xjd blk hr ni.. blk esok pg sbb mlm ni kak elin nk dtg anta brg..
p/s/s: salam takziah kpd may (mahirah) di atas pemergian neneknya ke rahmatullah.. al- fatihah.. may, blk klantan elok2 tau.. hati2..

2 comments:

  1. kak kin.. comelnya.. hehe.
    yang laki tuh pelakon kan? yg perempuan tuh sape? una tak cam..

    ReplyDelete
  2. kahkah.. nsb baik juruh.. mata tgk ko kamera jah.. haha lelaki tu mcm pelakon.. tp pompuan tu xth laa... hihihi

    ReplyDelete