Followers

Buoh Pauh!!

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum wbt & selamat menjamu selera.. saya dah mkn.. hehe tp saya nk mkn lagi.. nk mkn buah mempelam (ore klate pgl buoh pauh) !!! dh lama rs nk mkn.. tiap2 kali kol ma, ma asyik ckp duk mkn buah mempelam jer.. nak jugak!!! waaa dh tahap mengidam dah ni.. huhu dah la aku ni jenis suka mkn buah.. boleh dkatakan semua buah aku makan.. peria aku xmkn laa.. mmg pahit.. xleh nk telan.. tp sbnarnya, pahit tu la yg jadi ubat kan.. huhu nak gi pasar mlm!!! nk beli buah mempelam!! nak nak nak!! mcm bdk kecik jer aku ni.. xkira, nak jgk.. ari jumaat ni nk g pasar mlm kat hentian kajang.. nk g cari buah mempelam.. kalo xde org teman pun, aku nk g jgk.. sorg pun sorg laa.. nekad giler.. gara2 buah mempelam.. haha 

sedapnya..

meleleh air liur tgk buah ni..

nak jgk!!!


p/s: mu suko wak aku gini.. fine!! aku ikut rentok mu..

No comments:

Post a Comment