Followers

Bertambah Rumit..

Dengan nama Allah.. assalamu'alaikum... ya Allah.. keadaan dh jd makin rumit.. rupa2nya byk yg aku tak tahu... bila seseorang citer n gtau aku, br aku th.. tp ada lg yg belum th.. kena tanya tuan punya masalah, br akan dpt jawapan sbnar.. tp pape pun, angah (abg aku) n kak fida (kak ipar aku) dh pesan, jgn gtau ma n abah... jgn wat diorg risau.. cuba setel antara adik bradik... hemmm.. ntah laa.. aku xth nk bantu cmaner... kesian pun ada.. geram pun ada.. heran pun ada jgk... ape2 pun, aku ttp syg dia.. ya Allah, Kau permudahkanlah jln hidupnya.. selama ni dia dh byk menderita.. selama ni, hidup dia byk duka drp suka.. selama ni, aku tgk dia senyum, tp dlm ht dia menangis rupanya... selama ni aku byk tgk penderitaan dia... jika nk bandingkan masalah aku ngan masalah dia, masalah dia lagi besar... beribu kali ganda lagi besar drp aku... kini aku sedar, hidup aku jauh lbh baik dr dia.. aku akan cuba teruskan hidup sepanjang st sem ni dgn sbyk mana keperluan yg aku ada skang.. aku akan cuba tak mengeluh... aku akan cuba jadi kuat utk hadapi semua ni...

p/s: diorg dh mkn ke ek??diorang mkn aper??sht kah mereka??harap2 diorang leh mkn sekenyang aku... T_T

No comments:

Post a Comment