Followers

Nama Saya Naik

Dengan nama Allah..
Salam..
Alamak.. tetiber nama saya naik dalam senarai org yg di tag oleh Adilin..
so kena la jawab...
org berbudi, kita berbahasa...
hehe...

1. pernahkah anda rasa 'hot'?
kalo musim pns, mmg rs hot... tp tdo mlm2 kipas maintain no.3 jer..huhu

2. upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.


3. ceritakan pasal wallpaper tersebut.
nak kata lukis,xjuga.. nk kata gmbr betul, sure2 bukan... xth laa.. tp dlm ni ada 3 cendawan... n setiap cendawan tu merupakan rumah... ada pintu, tangga... di sekeliling cendawan tu ada bunga 4 kuntum..

4. bila kali terakhir anda makan pizza.
14 disember 2010..merempit tgh2 mlm ngan adik tercinta bersama dua org anak buah.. nsb baik x kena saman sbb motor adik saya tu xde cermin.. haha cuak giler bila bertembung ngan polis d traffic light..

5. lagu paling terbaru anda dengar.
crito oghe kampung dari cikgu naim

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
ber ym n minum limau ais..

7. selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
uyo n kakyong

8. tag lagi 5 orang
i) Suraya
ii) BB
iii) Syasya
iv) Ida
v) Fida

9. siapa orang no. 1 kepada anda?
bestfriend saya sejak dari matrik... dh hmpir 5 thn bkawan.. thn ptama mtrik, kami rumate... thn kdua, kami bilik sebelah menyebelah... di ukm ni, kami satu kolej n satu blok.. hehe

10. katakan sesuatu pada orang no. 5?
nk tempah kek coklat bleh??utk besday alang... dh nk dkt nih..kalo free of charge lg baik.. hehe

11. no. 3 ada hubungan dengan siapa?
pakwe dia Faiz, study di Uni KL

12. bagaimana pula dengan no. 2?
bdk ni org yg saya syg.. tp xth la sejauh mn dia syg saya.. huhu

13. kata-kata cinta dengan orang no.4?
luv u so much... xde org lain yg dpt gantikan kaklong.. u r the best.. tmpt berjenaka, luahkan mslh, share psl citer korea, bergosip sana sini... mmg best ngan kaklong...

14. 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
~ seorang yg kelakar
~ suka semua tntg korea
~ satu blok ngan saya
~ suka stay up
~ pandai nyanyi lagu tamil, korea, melayu, cina, jepun, perancis...

okay.. sampai sini jer... hehe

No comments:

Post a Comment