Followers

Sambut Besday Secara Pukal

Dengan nama Allah..
Assalamualaikum semua... hehe
entry kali ni pasal geng mawar sambut besday secara pukal sama2 (besday aku esok sebenarnya.. huhu)... kat mana tu?? kat port dickson.. lbh tepat lagi di Teluk Kemang... hehe nak g sana, diorg letak syarat.. syarat ape??kena bawak hadiah.. dah cabut undi terlebih dahulu sape yg akan bg hadiah kat sape..hoho 
aku dapat syira..
syira dpt una..
una dpt may..
may dpt lin..
dan lin dpt omma nyer iaitu aku..
hehe so isnin mlm, mcm2 bunyi ada kat bilik aku.. bunyi org tarik kotak la, tarik kerusi, angkat kerusi, benda jatuh, mcm2 lagi.. keje sape tu??aku la sape lagi.. sebabnya?? nak cari semua benda yg warna merah.. haha sebab syira ckp, kalo boleh hadiah tu nk warna merah.. so aku pun keluarkan la semua benda2 yg warna merah.. guna xguna lain citer.. haha gunting sana sini, tampal sana sini, cucuk jarum peniti sana sini, hias sikit2, siap la akhirnya... ambk ms 2 jam jgk.. hehe tp aku punyer la wat bsg mlm tu, rumate aku boleh tido mati.. haha dia kata siang td byk bjalan.. pnt sgt.. so tido xingt dunia.. lbh kurang kul 1, siap la aku pack hadiah.. huhu xth la cantik ke x.. tp syira kata cantik.. hehe alhamdulillah... ni dia.. tadaaa... 

baju tido paras lutut.. belah atas kanan tu getah rambut.. tepi dia tu penanda buku.. nama syira tu bukannya dh ada kat situ.. tampal guna kertas.. syi, nanti basuh dulu yer baju ni sblm guna.. haha ada satu lagi.. coklat beryl.. tp disorok kat dlm baju..  sbb xth nk ltk kat mana.. huhu.. yg pntg, coklat tu pun warna merah jgk.. hehe
syi, nak bukak tu hati2.. jarum byk giler kat baju tu.. huhu.. ni la hasilnya bila wat dlm rushing.. sbb mata dh ngantuk.. dh siap wat bnda ni, siap packing beg, terus tido.. hehe
sesungguhnya kenangan kami bersama di port dickson xakan aku lupakan... dh planning, lepas raya puasa, dlm bulan 9, nak g bercuti kat pulau plak.. pulau ape, xkompemkan lg.. hehe
nmpknya dh ada yg post kat blog dia gmbr2 kat PD..
so aku letak link jela ek.. nti korang tgk jela kt blog diorg ek.. hehe

p/s: kalo kata ht aku ni betul, he is worse than him.. ;(

2 comments:

  1. hehehe... tak pasal2 pemes melambung blog una kak kin promote..

    happy birthday kak kin... ada lam sejam 15 minit je lg... hik3

    ReplyDelete
  2. hehe.. skali skala wat promosi gini ape slh nya.. hehe una, jgn la wish lagi.. tunggu la bila dh waktunya.. hehe

    ReplyDelete