Followers

Dilema

Dengan nama Allah... salam..
ya Allah, bantulah hambaMu ini... skang aku dlm dilema... xth nak buat keputusan mcmaner... sesungguhnya sejak dr kelmarin, aku duk pk hal ni... smpaikan kwn aku tegur nape aku muram spnjg hr... ada skt mslh.. bkaitan ngan family aku... aku rs tersepit... di antara keperluan aku dan juga kepercayaan yg diberikan kpd aku oleh slh seorg ahli fmly aku yg sdg hadapi mslh skang ni.. ya allah... nk nangis rasa pk hal ni.. kalo ikutkan keperluan aku dr segi kwgn, aku terpaksa bgth st perkara ni yg bkaitan ngan slh sorg ahli fmly aku kat abah, then br aku dpt ambk duit aku dr abah (duit tu aku suh abh pegang utk LI nti... trpksalah guna nmpknya)... tp org tu dh mtk aku bjnji spya xgtau sesaper hal ni... wlaupun itu abah aku sndiri n aku th abah bkn jns yg suka cerita kat org lain perkara ni, tp jnji tetap jnji... sbb org tu pcaya sgt kt aku slama ni.. katakanlah tetiber abah nk solve mslh org tu, msti org tu th aku gtau abah.. kang mrh plak org tu kt aku... sbb slama ni segala rahsia, mslh, suka duka org tu semua aku th n tersimpan rapi dlm hati ni.. ya Allah... mcmaner ni... kalo aku xgtau abah, mana aku nk dptkan kperluan aku utk sem ni... dh la sem ni berbagai2 aktiviti diadakan yg memerlukan aku mempunyai keperluan yg secukupnya.. maklum lah dh tahun akhir.. hemmm... ya Allah, apekah keputusan yg tepat yg perlu aku buat... perlukah aku hanya diamkan sajer dan teruskan hdp ni mcm biasa??atau perlukah aku gtau abah bg membolehkan aku dpt keperluanku??aduhhh buntu... T_T

2 comments:

  1. kak kin.. kalau ada pape masalah, luahkan kat mawar ye.. kami sedia mendengar dan bantu setakat mana yang mampu.. huhuhu.

    kak kin jangan sedih2 tau..
    geng mawar sayang ko kak kin..

    ReplyDelete