Followers

Dugaan Untuk Aku..

Dengan nama Allah.. ptg2 mcm ni.. sepatutnya kena beriadah.. g jogging ker, jln2 kat tasik ker.. tapi xde mood la nk g tasik.. lagipun cuaca mendung jer.. so aku duk dlm bilik je... layan laptop.. layan lagu Wali Band 'Baik-baik sayang'... telinga dengar lagu, mata ngan tgn ngah main game solitaire (game faveret aku selain sudoku).. tp otak ngah terbang ke mana ntah.. waktu2 mcm ni la dia duk terbang.. sambil dgr lagu, mmg senang otak ni melayang terbang... satu persatu perkara diingat... sambil duk terbang, sambil duk hayati maksud lirik lagu wali ni..




Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


dalam lagu ni, pakwe dia cuba sedaya upaya xnk awek dia sedih.. sedaya upaya take care kat awek dia... untungnya girl tu coz dpt pakwe yg caring.. lain pula ngan aku... ake xde pakwe, tp aku ada kwn2 yg memahami... aku rasa beruntung sgt sbb dapat kawan2 yg take care tntg aku.. rasa bertuah sgt diri ini... tetiber air mata aku turn dgn lajunya... kuat NA kuat.. Allah sedang uji ketabahan dan kesabaran aku... jgn nangis... jgn nangis... kena kuat.. kena kuat... bertahan k.. isy air mata ni.. senang sgt nk kuar... chayok NA chayok!! fighting..!! 

No comments:

Post a Comment