Followers

Dugaan demi dugaan..

Dengan nama Allah.. assalamu'alaikum.. ya Allah.. mcm2 dugaan dlm hidup ni yg aku perlu lalui.. lps satu satu.. yg ni xsetel lagi, dh dtg yg baru.. hr ni dpt th st lg berita... sabar la hati.. nape dia wat mcm tu.. ape mslh dia sbnrnya?? ya Allah, perlu ker aku gtau kat family aku psl ni?? sesungguhnya aku xde niat nak burukkan atau jatuhkan maruah dia atau malukan dia.. tp kalo tu boleh buat org lain bantu dia, aku rasa aku perlu bgth kpd semua ahli kuarga aku.. cuma sorg jer yg aku xpasti nak gtau ke x.. ma aku.. hemm bila pk ma aku yg ada penyakit, ditambah lagi ada tekanan darah tinggi, aku jd takut nk gtau ma.. aku tkt bila aku gtau, ma jd duk pk jer benda ni sampaikan tekanan darah tinggi ma naik.. bila tekanan drh naik, nanti effect pada urat saraf otak ma yg skang ni dh membesar mcm belon.. Dr. penah ckp, kalo urat saraf tu pecah, ma akan koma.. aku xnak ma sakit.. xnak pape berlaku kat ma.. tp kakak aku suh gtau ma.. ya Allah,  mcmaner ni... ke patut aku gtau abang aku then mtk pndpt dia?? ya Allah, apakah kptsn yg terbaik perlu aku buat utk jaga ht semua org... :(

p/s: kin mtk maaf kat geng mawar sbb xbyk membantu hr ni time wat esemen.. otak xleh nk concentrate.. sorry..

2 comments: