Followers

Nape Xleh Download...

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum.. alhamdulillah.. hr ni genaplah umur saya 23 tahun.. eh2.. dh 23 dah.. huhu.. mcm xcayer jer.. xth la nak kata sm ada 23 ni dh tua atau pun still young.. xkisah la.. hehe terima kasih sgt3 kpd semua yg wish.. td bukak fb, tgk ada lbh kurang 40+ yg wish.. di tambah dgn anak2 saya yg wish dlm blog lagi.. hehe alhamdulillah.. semoga semua wish kawan2 pd saya tu didengari Allah n Allah makbulkan setiap doa mereka pada saya.. dan saya harap Allah membalas berkali ganda lagi kebaikan dan juga pahala kepada mereka yang wish kat saya.. amin.. ramai yg wish.. n dlm ramai2 tu, ada beberapa org yg bg video ni.. alaa video yg dragon wish besday tu.. comel sgt dragon tu.. suka2.. tp bila g di youtube, xleh download cara yg saya guna sblm ni.. so nk share kat sini jela.. nanti senang, kalo tetiber nk tgk.. hehe..


p/s: first present dpt dr lin.. thanks a lot.. hehe
p/s/s: kpd someone, byk sy terhutang budi ngan dia.. terima kasih byk2.. hanya Allah yg mampu membalas semuanya.. 

2 comments: