Followers

nekad..!!

Dengan nama Allah.. Assalamu'alaikum warahmatullah.. tghri tadi ma kol... saje tanya khabar.. borak2 ngan ma.. then aku gtau ma yg ada pensyarah ckp, pointer aku ni boleh apply master.. then aku nak apply... pastu ma ckp, "apply laa.. kalu layak apply, apply jer.. peluang ni bkn dtg slalu.. ma ngan abah sokong uyo.. abah ckp, xyah cpt2 nk keje... kalu boleh sambung, sambung.. keje tu, kalo kita mmg dh ada rezeki utk dpt keje, bila2 pun akn dpt.. insyaAllah.."
huhu.. rasa terharu bila dgr ma ckp mcm tu... tambah2 lagi bila ma ckp ma ngan abah sokong uyo.. mcm bagi semangat kat aku utk wat master... sebelum ni aku ada sikit ragu2, sm ada nk ambik master ke tak.. tapi aku mohon pd Allah supaya tetapkan hati aku, sm ada nk wat master atau pun tak.. borang master dah suh fatien beli... tapi hati ragu2... tapi bila dgr kata2 semangat dari ma tadi, kini aku nekad, aku nak wat master.. yer!! aku nekad.. insyaAllah.. semoga aku diterima utk wat master... skang ni baru layak apply... xsure lagi diterima atau ditolak.. harap2 diterima.. ameen..

p/s: ma, doakan semoga uyo dpt sambung master yer...

No comments:

Post a Comment