Followers

Law of Attraction

Dengan nama Allah..
salam...
aku br blk dr kafe ngan lin..
sambil jalan sambil borak..
mcm2 citer ada...
then xth la cmaner tetiber terkeluar pasal Law of Attraction..
sebelum ni lin byk kali dah ckp pasal Law of Attraction ni...
mcm2 citer yg bkaitan ngan bnda ni lin gtau sblm ni...
ramai yg percaya termasuk lin sndiri..
sbb bnda tu mmg betul2 jadi pada lin...
tp sblm ni aku xbrape nak pcaya sgt..
huhu sbb mcm xlogik pun ada...
tp sejak dua menjak ni, ia berlaku sendiri pada aku...
ada dua tiga benda yang hati aku kata mgkin akn terjadi,betul2 terjadi...
dalam masa yg singkat plak tu..
dlm beberapa minit lpas hati aku berkata, terus jadi...
fuhhh... sejak tu la aku mula percaya pd law ni...
tp xth la sejauh mana kebenarannya...
kot2 la secara kebetulan je benda tu nak terjadi..
ntah laa... tp pape pun, xsalah lau percaya... xrugi pun...
kan kan kan??hehe...



p/s: ht ni br jer duk teringat kat dia.. tetiber dpt msj dr dia..

3 comments:

  1. like!!! tahniah omma sbb percaya dgn law ni.

    ReplyDelete
  2. lin: hehe tq lin.. anda berjaya wat saya percaya.. hehe

    una: una, dia sejenis hukum.. kalo kita sebut sokmo, atau pk sokmo, benda tu akan betul2 jadi.. contohnya, una sokmo pk nk g ke suatu tempat n una sokmo sebut st hr una akn g tmpt tu.. bila kita sebut sokmo, st hr nti una akn dpt g tmpt tu.. pehe dok??

    ReplyDelete